CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 16, 2008

Tagged!!

kene tagged dek mazzura semalam..ni baru kali kedua aku di tagged.sekadar menunaikan tuntutan aku jawabla tag ni..eheheh.

Tajuk:TAG Bergambar
Motif:Mengimbau Kenangan dolu2..

Syarat-syarat
1. sila amik gambar.. mcm gambar yg diatas ini.
2. dan letak kan di blog anda. citer skit pergi mana pki macam ni time dulu-dulu..


>>>>>gambar ni diambil masa majlis malam berinai ku pada 03.06.2006 dahulu..sebelum ni mmg xpernah kene make up sebegini cantik(cantik ka?bagi aku cantik la..hahhaha) dan berdandan dengan baju yang ala2 orang cina ni..so dihari bersejarah aku ngn laki aku ni,aku diberi kesempatan berposing sakan lah..rasa mcm artis masa tu beb...flash sana,flash sini..al maklumlah raja sehari..

8 comments:

azie(mama auni& erin) said...

cantik nampak mcm org korea pun ada ...heheheh..

fara said...

kak zie>>xtahula pakaian cino ke korea..hehehe.

:: AYU AYUMiE :: said...

wah wah wahhhhh! bukan main cun lagi nyah... skali imbas cam Diana @ mama adam... *biler tgk pic org kawen...rasa cam nk kawen lg skali kan **tp mesti la ngan org yg sama...hahahaha!

::fara:: said...

ayumie>>yelah nyah,mmg rasa nak nikah naik pelamin sekali la kan tapi haruslah nikah ngn org yang sama jugak..

iya ka,iras diana..ekekke..wat everlah nyah..asal mak meletup masa tu..huhuhu

mazzura said...

haha..bagus2..tapi nape amik masa 1 hari siapkan homework ni?ha?

::fara:: said...

zura>>wah,cikgu ni garang banget seh..:p

pEnNa said...

uihh..cun melecun nye dia ok!
hehehe

eh fara..
nnt jgn lupe amik ye pic frendship kat page sue ye..
;)

::fara:: said...

PENNA>>maceh cik penna...ngeeeee