CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 5, 2008

HappY BirthDay to mee

ToDAY is my birthday yang ke-24(06 Dec 2008),cepatnya masa berlalu sekejapan dah tua saya ni kan uols..:p,xder apa-apa sambutan yang istemewa pun tapi xtahula kalau abg ade buat seperais ker?tapi rasanya mustahil abg nk buat seperais kat saya taw,sbb sejak 8tahun yang dlu saya kenali dia bukannla seorang yang begitu,bak kata org yang romantika dipantailah..hhehe.biasanya ade wish & belanja makan dr abg.kad pun sekali dalam 8tahun ni yang pernah saya terima dr abg,tu pun kad hari raya punyala bapak besar dia bagi.hahahah.Dalam usia ke-24 ni saya dah pun bergelar isteri dan mama kepada dua hero Farish & Fareeq.Apa yang saya mahukan dan impikan selama ni dah pun tercapai iaitu mempunyai sebuah keluarga sebelum usia saya menginjak angka 23tahun..Yelah,orang tua-tua kat kampung saya kan,biasanya kalau perempuan dah berumur 25 xkahwin-kahwin lagi dia dah gelar anak dara tua,kire dah mcm separuh abad la tu tapi zaman skrg kan wanita-wanita ramai yang berkerjaya jadi gelaran mcm tu dah lapuk .Ape pun saya amat bersyukur sehingga ke hari ini saya masih lagi boleh menghirup udara yang segar dibumi allah swt.Semoga allah lanjut usia saya,agar saya boleh menghabiskan masa bersama anak-anak dan suami saya, dan semoga kesihatan saya seperti hari ini kekal untuk 50tahun akan datang.insyallah..

6 comments:

azie(mama auni& erin) said...

hepy besday farah...muda lagi tau..huhuhu samalah ngan cik abg akak xromantik.klu nak kasi hadiah dia tanya nak apa?huhuhuh xpe la yg penting dia sayang kita.

::Fara:: said...

kak zie,tula pasal biasanya ade suami yang menzahirkan rasa sayang bukan dr cara & perbuatan tapi hnya semat dihati jo..heheh.

tapi teringin jugak nk kene seperais tapi simpan jolah hajat tu dlm hati..

pEnNa said...

happy birthday ye..
;)

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

heppi belated bestday farah ... wah cantik baju raya .. sedondon ... salam aidiladha ;-)

fara said...

tq to all of u yang wish..:)

aS_c0mei said...

mimie epi beday!!!lupe laks mimie sama beday ngan hubby akak..hihi...

sory lmbt wish..almaklom la..i coti seminggu last week..ngeee