CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 29, 2008

Selamat Menyambut Tahun baru Islam


Rasanya belum terlewat untuk saya mengucapkan salam tahun baru & salam Maal Hijrah pada semua kaum islam yang berada dibumi allah swt ini.Bersyukur kerana kita masih lagi bernafas dibumi ini,semoga kedatangan tahun baru islam ini memberi sinar bahagia & semoga kehidupan kita akan menjadi lebih mudah & rezki yang kita nikmati adalah dari hasil yang halal.
*******************************
Nak cerita pasal azam tahun baru saya ;
1.saya nak kuruskan badan yang makin mengembang ni.
2.kami akan berusaha menabung sebanyak yg mungkin utk masa depan anak-anak.
3.kalau boleh,tahun ni saya nk lalui nya tanpa perut yang memboyot,sebabnya dah 2 tahun berturut-turut yang mengandung..hihihi
****************************
pada kawan-kawan bloggers semua..saya ucapakan Salam Maal hijrah..
Semoga berbahagia selalu..:)

7 comments:

~Eila @ Along~ said...

salam fara..selamat tahun baru 1430H..owh..eila nak la..azam yg awak takmo tu...perut memboyot..hehe

;;Fara:: said...

fara dokan untuk eila okey..hehhe

SiTi said...

sElAmAt tAhUN bArU jUgAk KaT fArA..
oOooOo..AzAm FaRA X NaK mEmbOyOt Yer...HuhUhuHU aZaM sItI lAk NaK MEmbOyOt...HikHiKHiKHiK...

::Fara:: said...

wah,rmi bloggers yang nak rasa azam yang fara tanak eh..huhuhu..semoga azam kawan2 tercapai...

eryn@mama tisya said...

salam maal hijrah

mazzura said...

fara, xnak boyot? sapa yg nak boyot kan..peknen nak la..hehe..doakan semuanya selamat ye n berubah seperti sediaka kala pas bersalin...:)

pEnNa said...

salam maal hijrah..
;)