CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 29, 2008

Farish sakit lagi...:(

Xsampai pun sebulan farish ari tu demam-asma tiba2 Farish demam panas lagi semalam,suhu naik sampai 40 C.Ari tu 9 Oct dia sakit,la ni sakit lagik..Kebetulan mama cuti semalam,siang n pagi tu masih mcm biasa,cumanya adela mula batuk+selsema sikit..lps je bgn tido kol 2.40pm tu muka dah start merah-merah.farish kalau demam muka akan naik merah-merah akibat kesan dari terkene air panas dlu,kulit mukanya jadi lebih sensitif & nipis..kesian :(.Cepat2 mama mandikan dan bawa g klinik kerajaan.Farish lebih serasi dengan ubat -ubatan dari klinik kerajaan.sampai kilinik terus kene mandikan sekali lagi,panas sangat badan dia,nurse pun takut tengok dengan muka yang jadi merah padam tu.Sumer pelik,farish dah famous lak kat sana,kerap sangat sakit-sakit...kita ni sebagai ibu lagila susah hati,pilu hati ni tengok anak-anak sakit,monyok,demam ,dan kalau boleh biarla semua sakit-sakit yang ditanggung tu dipindahkan pada kita..Kalau malam tu tok sah ckpla,merengek-rengek sepanjang malam,myb dia nak kita rasa mcm mana kesakitan yang di tanggung....alhamdulilah lepas jaramkan kepala farish dengan tuala basah panasnya turun sedikit....batuk pun kurang malam tadi.biasanya mama xleh tdo tanpa kipas tapi bila farish dah macam tu...mama sanggup tido berpeluh-peluh xberkipas...

untukmu anak sanggup mama korbankan nyawa atau apa saja...;(

2 comments:

mazzura said...

patutla tak on ym semalam..cuti ye..harap2 farish cepat sembuh ye..

:: AYU AYUMiE :: said...

betul tuu...biar semua kesakitan tu dipindahkan kat kiter...tp kalu buleh kat papa dia semua laaa... sbb kalu mama yg sakit, susah jugak saper nk jaga anak kan? papa takper, sbb dia tak berapa berurusan ngan anak & rumahtangga...muahahahaha

*terfikir, camner la ada manusia yg sanggup dera anak sendiri kan? kalu 'pang' sikit tu takpe laaa...hahahahaha!