CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 17, 2008

:( no mood!!

Hari ni hari jumaat kan??Biasa mood mcm ni datang monday jer :( Moody tol rasanya hari ni,nak

ber ym pun xder mood..mood ari ni hanya untuk buat kerja & terjah blog-blog orang.kenapa tah

hati ni rasa asing sangat la.Tadi lunch balik umah, kemas-kemas rumah settle kan kain-kain

baju jer yang tak berbasuh, tak berlipat & tak bersusun.Jumpe abg tadi tego2 gitew jer.Dah la

dia pun emo yang aku ni lain mcm sangat hari.Macam mana nak ku kabarkan pada abg bahawa

hati ku gundah+gulana+rasa asing+ haish macam macam perasaan yang ade pada aku hari ni

lah.Aku pun tatau nape & ape yang dah jadi pada aku sbnrnya..lebih pada rasa sedih yang

melampau...huhuhu...

mood...mood kembalilah padaku secepat yang mungkin ...aku xmahu buat orang yang aku cintai terluka dengan mood aku yang tah ape-ape tah ari ni...

Farish,Fareeq,mama rindu kamu sangat sangat nak...:(

2 comments:

~Eila @ Along~ said...

aik? fara..awat cek..ermm..cool down..tgk muka anak2 sure sejuk sikit kan...PMS kot?

fara said...

nk tengok muka anak2 tu kene tunggu balik ruah dulu la eila..

rindu kat mereka tu :(