CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 25, 2008

MY DREAM COME TRUE!!



Hi..Salam sumer,Dulu pernah berborak pasal handphone impian memasing ngn mazzura & fara pun pernah buka topik tentang handphone impian fara.Dan akhirnya ape yang menjadi idaman dan impian fara termakbul juga.Lama giler x g kedai handphone ngn asben,last-last smlm dia tarik bawa masuk kedai handphone.ahaks.dalam hati terdetik jugak yang abg nak belikan satu tapi malaslah nak mengharap sangat kan,sbb asben pernah kata"guna je dlu ape yang ade".Asben bukan jenis yang layan sangat kehendak kiter yang bukan-bukan.ahahah.Lagi satu dia xkan mengeluarkan kata-kata yang bagi kita mengharap-harap sgt!

Dedicated to my dear hubby:time kaceh bebanyak ye cayunk sbb sanggup belikan handphone ni.tanpa mu xbermakna la impian ayg ni.Ayang janji akan jadik ibu yang baik pada anak-anak abg & akan jadik isteri yang baik.:)

Test amik gambar kami dating semalam tanpa anak-anak dicc.memang seronok tapi rasa lain mcm keluar tanpa farish ngn fareeq la.Tgk org lain bawak anak-anak terus rasa rindu menggila di dada.eekkek.

me yang makin mok-mok,masuk azam baru untuk tahun depan jela nk kuruskan badan.hahha

suami yang amat memahami isterinya..hahah.lap u la cayunk!!

6 comments:

'p E n N a' said...

uihh..hp very the canggih ye..hehehe..
kite sangat la jeles ok..
cyg nye hubby dia kat dia ye..

'p E n N a' said...

uihh..very the canggih ye hp awak..hehehe
kite sangat jeles ok..hahaha
cyg nye hubby dia kat dia ye..;)

fara said...

Sue,xpayah nak jeles2 lah ..
asben mana yang xsayang bini oit..:)

:: AYU AYUMiE :: said...

wah! org tu dpt hp baru yg canggihsss... nnti mesti makin semangat snap pic heros berdua tuu...

azam nak diet? wah bagusss bagussss bagusssss... jgn jd cam ayumie, konon nak start diet 2008...smpi la ni...hampeh tak buat..hehehe!

mazzura said...

uit..dapat enpon aaaa...bagus!pasni nak request apa lak yek? hehehhe

fara said...

tula zura,ni tgh dok2 pikir lepas ni nk request ape palak.ekekek