CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 3, 2008

hati yg sedih

Ya allah,bagaikan mimpi malam sabtu tu abg dtg bitau yg mak sakit kuat,xleh bangun demam lagik,sampaikan mak buang air atas tilam.rumah jadik gelap gelita,pintu rumah xberkunci bagai,adik yg kecik tu sampai xmakan sbb xder yg handle..mmg aku yg bersalah dalam hal ni,mudah percaya kata2 mak yg mak dah sihat,dah g klinik dan semua ok jer..sudah tentunya mak xnak menyusahkan anak-anak kan,mungkin sbb tu mak mendiamkan diri jer..masa aku menaip ni rasanya laju je air mata ni nak mengalir sbb teringatkan mak,keadaan mak.aku betol2 rasa bersalah padi diriku sendiri...seandainya mak tahu,aku mmg terasa amat bersalah,mujur xder apa2 perkara buruk yg jadik pd mak.."mak,maafkan mimie yer,mi tahu walaupun mak xmahu menyusahkan mimi sekeluarga tapi mak xsepatutnya merahsiakan hal ni dari mimi..,mimi ni anak derhaka kan,biarkan mak sakit terlentang begitu???tapi kenapa mak,kenapa tiba2 mak boleh jatuh sakit sedangkan pagi tu bila mimi call suara mak seperti biasa.pandai sungguh mak meyembunyikannya dari mimi kan??"

Malam tu jugak kol 1,aku siap2kan mak,tukar sumer baju mak n papah mak bawa balik rumah aku..aku suh mak makan,minum air milo tapi ape je yg masuk sumer mak keluarkan balik.malam tu try call kakak tapi mungkin dia dah lena tidur..malam tu aku xkeruan,xlelap mata nk tdo dah..keputusan muktamad nak anta mak hospital esok..pagi tu kakak gese2 dtg tgk mak n amik keputusan nk bawa duk kl sementara n duduk hspital sana jer..dekat dengan rumah senang sikit..buat masa ni aku yg jaga adik anta g sekolah sumer..biarlah mak rehat kan badan dan fikiran dari semua masalah..
semoga mak cepat sembuh seperti sediakala ...

1 comments:

mazzura said...

fara..sabar banyak2 k..semua tu dugaan..yg penting kene jaga diri k..jgn abaikan kesihatanmu lak..