CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 3, 2008

Farish kene air panas lagik!!

Ya allah,bertubi2 masalah yg dtg dalam familyku ini..sedih mak sakit lom hilang smlm digemparkan pulak farish kene air panas lagik!!Dia kene kali ni dalam jagaan MIL,kbtulan dia demam ragam xnak duduk bawah sentiasa nk berdukong jer kerjanya so terpaksala mil ikotkan kehendak dia sampai lupa APE RISIKO menurut kemahuannya..nk nangis dah nangis,nk marah rasanya xtermarah fara kat MIL pon,yelah kejadian mcm tu bukannya atas kehendak mil, ataupun atas kehendak sesiapa pun tapi akibat kelalaian mcm tu lah farish kene air panas dlu..Skrg tragedi tu berulang lagik,trauma dan fobia yg ade pada farish pon masih belum hilang lagik,tapi ape nk buat kan segala galanya dah pun berlaku..alhamdulilah ,xlah teruk pon,cuma ade kesan terpecik pada kakinya sebesar duit 10sen..kesian abg long mama ni...menangis xhenti2 sambil bitau kiter yg kakinya sakit...lama jugak dia xdpat jalan...maghrib tu barula nampak dia aktiv balik...alhamdulilah,farish selamat...

2 comments:

mazzura said...

banyak soping..tuk kawanmu yg jauh dimata dekat dihati ni xde ke..heheh
apa prob nye fara? cite la..

fara said...

itu bukan kita shopping la..orang belanja la.