CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 13, 2008

Fasting 4th day



Seperti hari-hari sebelum ni,misi utama aku nak gantikan poser yang tertinggal 15hari thn lepas.Hari ni hari yang ke4 aku berpuasa.11 days to go.Penat & lesu betol rasa satu badan sejak mula2 aku berpuasa ganti ni,aku pun krg pasti naper?asben pun heran tgk aku dalam minggu ni nampak mcm letih sgt,dan sememang nya aku teramat-amat dan mat letih la.Smlm blk umah masuk dapor prepare lauk ayam masak sweet sour,simple2 je masakan aku.Settle sumer trs mandi dan baring-baring sementara tunggu berbuka.Aktiviti kat rumah minggu ni amat-amatla penuh..Dah diskuss ngn asben ramadhan ni,xyah nk masak2 bagai.beli je trs juadah berbuka.penat giler blk nk masak lagi ngn anak2 meraung2 bagai...huhuhu..

4 comments:

penny picker stock said...

im your favorite reader here!

eryn@mama tisya said...

byk lg tu nk kena ganti ye..hrp2 bersbr ye...
lgpn tklama dh nk pose ramadhan so leh praktis

fara said...

hahahha.eryn terpaksa kansel poser ari ni...sbb sakit P dtg la..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

chaiyokk farah .. alahai sempat tak nk hbs .. kita tgl lagie 6 harie saja lagie..puasa direct sure sempat ...