CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 3, 2009

~Telatah papa & anak~

ini dua beradik sudah siap pakai baju baru yang saya belikan tengahari tadi,memang kenan la tengok mat berdua ni pakai baju sama, yelah keinginan nak anak kembar xberhasil so cara mcm nila mengubat hati yang teringin tu.huhuhu.
fareeq bukan yang mesra kamera so payahla sikit nak amik gambar dia,tu pun kene umpan dengan barang baru dia duduk diam.farish pulak pantang kita on kamera nak ambil gambar dia or sesiapa sepantas kilat berlari nk tgk sama kat kamera tu.mcm dia plak yang nk amik gambar tu.pernah sekali dia rampas,nasib tak hancur berderai taw...kecik je saya pandang dia,nasib anak sendiri ..kalau tak..??????hurmmm .masing-masing ade peel yang tersendiri..

mula-mula tu kan,lepas papa siapkan anak2 saya pakai baju tukar pampers bagai,farish dalam bilik dengan saya, bila farish dengar fareeq mengekek-ngekek ketawa kat lua terus dia lari keluar untuk jalan kan duti men"jeles" nya pada papanya dengan berbagai-bagai aksi..kehkehkeh

tah ape-ape tah sesikit nak menjeles..hahahah.sebelum tu papa boleh peace ngn fareeq sebelum sempat farish buli n hentam papa nya habis habisan.beginila kisah 2 beradik yang dahagakan kasih sayang papa..chewahhhhh.hahaha.bukan dahaga actually saling mencemburui antara satu sama lain.skrg kan, umur mereka kecik2 mcm ni pun fareeq dah pandai melenting marah bila apa yang dia pegang diambil dek farish..sok-sok leh bayangkan tak macam mana keadaan rumah saya..owh...tidakk... menggelang kepala saya nak membayangkan.riuh la rumah dengan pekikakan saya nanti..:)


tengokla ni,salah satu aksi farish buli n belasah papa nya..ekekek.tula sape suruh bini beranak rapat2 kan dah jadi mangsa belasahan anak-anak..hahahah.apepun relality nya keadaan mcm ni la yang buatkan keluarga kami riuh dan bahagia.kalau mereka berdua xder kat rumah yang best mmgla dapat relax :p tapi sunyiiiii....sape2 yang sudah bergelar ibu bapa je yang boleh merasainya..




love u all so much...mmmmuahhhh :)



2 comments:

mazzura said...

awww...seksinya ur hubby..

~fara~ said...

hahahha...my sitam tu jula..