CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 5, 2008

Turn fareeq lak..


Lepas Farish sakit demam+batuk+selsema, turn fareeq pulak yang kene.Sebulan 2x seorang kene,parah mama jaga bila papa sekali tumbang je atas katil.Papa sakit dada,batuk-batuk jugak.Fareeq merengek2 xnak duduk bawah nk berdukung aje,farish pulak merengek2 nak makan la,nak susu lah.Haish,mcm-mcm dugaaan tau..sangat sedih la ini bulan.Rasa mcm dah tertanggung lagi dah.Gaji mama pulak bulan ni punyalah amat lambat xkuar2 lagik,selalu dah kua la ni dah msuk 5hb masih xder lagi...Bikin hati panas je seowon ni..kang aku bakar jugak seowon ni...huhuhu...
Alhamdulilah,fareeq dah elok & boleh happy-happy main2 syok sendiri dalam playpen,tengoklah muka dia yang sememeh tahan kepanasan tahap dewa dari dalam badan...Bibir merah xpayah nk cakap,tu je dah cukup melambangkan bahagian dalam badan dia dah panas dah..Aduhai anak-anak,setiap kali kamu sakit mama selalu ckp pindahkan semunya pada mama tapi antibodi mama ni terlalu kuat utk dpat sakit-sakit tu mcm kamu...heheheh..Ape pun syukur sebab semuanya dah sihat sejahtera yer..

2 comments:

~Eila @ Along~ said...

fara..besarnya t/jawab sebagai ibu dan isteri kan..tp takpe..berkorban kerana family..dugaan yag Allah bg besar ganjarannya fara..

:me: said...

ye,tq eila.
ape pun kita kene tabah hadapi..
fara pegang kata-kata
"xder manusia dlam dunia ni yg xder masalah,org lain ade yang lagi teruk masalahnya kan?"

berkorban utk org yg kita syg sdh semestinya kan?