CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 10, 2008

Hujung Minggu

Firstly,nak cerita lagi tentang kecederaan anak kecik ku,fareeq.selalu sangat jadi cm nila.kesian mama tengokkan..Mama tengah masak,tiba -tiba dengar adik meraung tersedu-sedu..ni msti abg long punya kerja ni..mula-mula xnampak lagi tapi lama-lama 2 baru nampak benjol n berkilat-kilat.ni gambar lps sehari tu..dia jadi mcm tanda ni plak.muskil tol!anak mama strong kan.kesan sehari lps pale benjol









mat ni xleh tahan lama mata dia.jap dah ngantuk
petang tu mulalah mama mengedis gosok-gosok papa ajak jalan taman,bagilah alasan kesian lama dah xkua jalan-jalan sbb papa asek keja ja kan?Mula-mula nampak mcm berat hati jugak papa sbb papa dah plan nak g main bola ptg tu.Lama-lama agknya barula papa kesian tengok muka mama ngn anak-anaknya..sooo,ape lagi jom terjah playground farish!hehehe.dapat bawa farish main-main sekejap sangat sbb adik dah mula meragam nk tidur.tula siang-siang mama suh tidor xmo.time jalan seboklaj nk tido...cehhh,ptg stim la ..:p




4 comments:

~Eila @ Along~ said...

alahai fareeq..dah dpt tanda dahh..fara..budak2 laki mmg lasak kan..sabar je la..

pEnNa said...

alaa...ciannye dia..

eryn@mama tisya said...

bdk2 suka la kalo bw jln2 p playground..comel fareeq dlm stroller tu

pEnNa said...

fara..
asal n9 kan??
dok ne ek?hehehe..:)