CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 22, 2009

~cute award~


eh,actually award ni dah 2 kali saya dapat..sekali dari ct fairuz, dah sekali lagi dr kak as..lalalalal.andaiannya mmg saya betul2 cute la kan uolss...hahah.pasan syok sendiri je tu.nway thankz kak as sbb sudi bagi kite award ni.heheh.
so,nak list kan 10 perkara tentang kak as;
1.kenal kak as dr kakak saya sendiri, serumah sewa dlu.2.skrg dah duk asing2 dah sbb msg2 dah kahwin.3.nama dia ngn nama asben nya unik sket ,lebih kurang sama..panjang jodoh tu..insyaallah 4.birthday asben kak as sama ngn bday kite 06.12. tahunnya xler sama ye.5.dulu kene kat vads kan,skrg kje kat mana eh kak?heheh 6.selalu stress akibat masalah kegemokan ,sama macam saya.ahaks.. 7.bercita2 mahu menguruskan badan mcm zaman dare dlu..8.ade kete gen 2..
hohoho,kak as xcukup seploh la ...sowieeeeeeeeeeeeeee
so kali ni saya nak tamak ,tanak share award ni pun.bley ke mcm tu.ahaks....:p

2 comments:

Sitie BUm BUm said...

oh...saya langsung x pernah dpt!! waa!!

Anonymous said...

SITIE>>kalau awak xpernah dpt saya bagi kat awak sowang jelah ek?

amik taw...:p