CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 4, 2009

Hari minggu nan indah

Tadaaaaaaaaaa...
akhirnya setelah mama berhempas pulas membebel & bagi sedikit nasihat utk papa,untuk luangkan masa bersama-sama anak2 terunanya....kui kui kui...
Papa akui kesalahannya sbb dah lama xbawa mama,farish & fareeq berjalan-jalan dan tiba2 sabtu malam kami merancang bawa anak2 kami mandi laut kat pantai Port Dickson,kali terakhir pergi masa tu farish kecik lagi baru 8 bulan kalau xsalah...yey..yey...best best..
happy bila tengok anak-anak happy..fareeq mmg masih xmengerti apa-apa tapi tetap melemparkan senyuman manis bila kami simbah2 kat badan & pelampungnya.yang meriah bila tgk farish lah,main pasir sakan,main air sakan...semunya semalam dilakukan tanpa sebarang pantang larang...huhuhu...tq papa.Kami pergi dengan mak & adikku eqal..Penuh satu bonet kereta dengan barang anak-anak kalau anak dah bertambah nampaknya dah kene tukar kereta yg besar sikit ni.Sblm bertolak,kelam kabut papa cari sit belt utk penumpang belakang,yelah kita sbgai warga malaysia kenelah menyahut seruan kerajaan kan?heheh.Nasib baik ade,kalau tak takut nak bawa penumpang ddk belakang..
Kamera nya non ada jadi gambar nyer kualiti xbegitu cantik sbb pakai hp jer.korang layankan ajerlah gambar2 yang ciput ni...xbanyak dpt snap sbb buzy la..:P

antara bekalan yang dibawa.xbermakan pun sbb asik mandi-mandi..
tengok,siap bawa buai ayeeq lagi tapi sekejapan jer tidurnya..
tu mak kita jadi bibik sekejap..kekeke


port kami btl2 sebelah kedai org ni..asikla farish g pinjam pelampung cicak memen..hehe

farish,papa ngn abg cik tgh mandi manda







11 comments:

mazzura said...

mana gambar mamanye?xde ponn..gambar anak2 pon xde ke?gambar makanan je ada..lg tambah lapar sejuk2 nih..heheh

::fara:: said...

ZURA>>mama mls nk enterframe la,heheh.tu kan ade gambar anak2,ayeeq tgh tido dlm buai,farish ngn papa tgh mandi laut.mls nk bawa kulu kilir hp kang termasuk air lak.

SiTi said...

Pn fAra...sYoK nyEr DiA g bwK..HErO2 g MAnDi LaUt LaGi

SiTi said...

FaRa JgN lUpE jWaB tAg YeR

fara said...

SITI>>tu pun bukan selalu...lps brain wash cik abg baru dpt g jalan.kalau tak ddk umah tunggu dia balik mancing tu jer..huhuhu

pEnNa said...

fara..
x tau la nape x leh nak comment..
x de lak block..
adehh..
sorry ye..
nnt cube lagi tau!
;)

:: AYU AYUMiE :: said...

ermm... ni saper yg over excited nie? anaknya atau emaknya? hahahaa.... kan nyah, laki mak pon selalu ajer bizi....jarang la dpt kuar ngan dia... huhuhuhu!

::fara:: said...

AYUMIE>>kalau somi2 yang selalu bizi memanjang tu sesekali harus kene sedas dua kata2 dr isteri kan..huhuhu

makin bagus somi ku itew,ade je cuti awal2 dah plan nak g sini la,g sana la..yahooo best best

eryn@mama tisya said...

sronok la ank2 dpt p picnic...skali skala amik angin kn..dk umh pn bosan gk

~Eila @ Along~ said...

huihhh...lama tak tgk anak teruna hensem2 ni..amboi..piknik ye..syoknyeeeee

SiTi said...

pN FaRA..NnTI aMik AwArD KaT bLoG sItI yEr