CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 29, 2009

abg dan udang :p

Nak citer pasal abang dan udangnya..heheh.skrg suami aku ni dah jadi kaki mancing udang.heheh.mmg strees je aku kalau tengok feelnya..sikit-sikit nk mancing,sikit-sikit nak mancing,nak-nak pulak hari tu baru lepas dapt udang besar giler,lagila bersemnagat waja dia nk g memancing lagi.kdg2 aku hepi jugak sbb bnyak bawa balik lauk tapi kdg2 kalau dah melampau tu naik hangin jugak.Mujur setakat ni pancing tu masih belum terlambung ke luar rumah..hahah.ok,layankan sajok gambar2 yang ade.tgk la muka laki aku tu dah hitam beza betul dengan warna kulit lehernya..eeeeeeeeeei...xsuke...awal2 dah sound hitam2 i xselera u....huhuhu ni yg paling besar dapat kelmarin..heheh.muka bangga je tu
ni yang besar2 jugak tapi xlah bnyak sgt...suke kumpul2 lps tu sekali masak.udang ni giler fresh,sedap wooo berlemak n berkrim tau..

berderet2 udang yang dibawa pulang..heheheh
kadang-kadang suke aku ni,kadang-kadang marah...



2 comments:

mazzura said...

udang besar! syoknye makan..kalau wat bbq ngan kambing lagiiiii sedap... ahhh

fara said...

dah leh view eh jula?
iyerla klu buat bbq mmglah lazat..huhu