CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 2, 2010

happy 4th anniversary :)


Happy 4th anniversary to us..alhamdulilah dah menjangkau 4tahun perkahwinan kami dengan dikurniakan 2org cahaya mata lelaki.syukur sgt-sgt allah banyak permidahkan urusan kami..
to abg,semoga kekal & terus mencintai & menyanyagi kami bertiga seadanya...dan hopefully kita akan kekal bahgia hingga ke hujung nyawa..insyaallah..

malam ni we all plan nk celebrate la sikit,dinner ke kat mana-mana,cadangnya nak pergi berdua tanpa anak-anak tapi rasa lain mcm kalau pergi berdua tanpa anak-anak.nanti kalau makan atau buat2 apa-apa mesti teringatkan 2org anak bujang tu kat rumah..hubby request nk bawa anak kali ni tapi mmg tiap2 tahun pun kalau celebrate anniversary kami akan bawa anak-anak bersama..heheh...mmg xpernah tinggal pun..

Sunday, May 30, 2010

My Frens wedding

salam,
nak story sikit masa saya g wedding kawan lama sejak dr sekolah makan-makan,sekolah rendah hingga ke sekolah menengah.kire kawan rapat juga sejak dlu.alhamdulilah aza dah selamat dinikahkan dengan pasangannya azlan..semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu & semoga cepat-cepat dikurniakan cahayamata yang comel-comel yer za..kiranya saya pergi 2hari la ,masa akad nikahnya lpas asar hari jumaat dan hari persandingannya hari sabtu..masa akad nikah aza wat style gipsi aka ala2 arab kot..huhu..so mmg nampak ada kelainan la dr org lain kan?masa akad nikah tu,hati saya pulak yg terasa berdebar2..bukan pe uolls saya ni ter emosional pulak terkenang kan masa saya diakad nikahkan dlu dgn hubby...alahai...mengimbau pulak nostalgia lama 4tahun yg lepas..alhamdulilah dengan sekali lafaz aza sah bergelar isteri...

saya pergi seorang diri je masa tu,saje nk rasa mcm zaman bujang dlu..heheh..
so dptla chit chat ngn member-member lama sikit kan?kalau hubby & anak-anak ikut,sure hubby dah jeling-jeling mata ajak balik awal..huhu

okay,layan picture yang ada..



ala-ala tema mcm pelakon dalam cite kotex tu pun nikah mcm ni gak..ahaksss

kawan-kawan lama sejak zaman sekolah lagi...dikiri kanan saya tu masih single...heheh

selamat pengantin baru azlan & aza..





rindu sgt ngn kawan-kawan lama ni..hehe





Friday, May 28, 2010

Salam.
Lamanya xupdate blog ni.alhamdulilah saya kini sudahpun kembali mendapat pekerjaan tetap di Metal Industri di chembong..Murah rezeki saya dan anak-anak,bersyukur sangat-sangat sbb saya masih berkesempatan dpt pekerjaan di daerah sendiri..huhu.senang & mudah,xsusah2 mcm saya bekerja di Jabatan Perangkaan dulu..Hari2 kene kua rumah seawal 6.15am,terpisat-pisat anak-anak teruna saya bangun pagi-pagi mcm tu..Waktu balik pulak terpaksa berhadapan dengan jalan yg jammed..Sampai dirumah pun paling awal 7.30pm, hari pun dah gelap.keluar rumah masih gelap dan balik ke rumah hari pun dah gelap...tp yg bestnya cuti 2hari pd sabtu & ahad la..mmg terasa seronok sbb masa dengan family adalah..apa-apa pun sgt bersyukur dgn apa yg saya perolehi hari ini...Bila hidup semakin tenang dan damai...alih2 company lama saya kerja dlu panggil masuk sana balik..emm,hati ade rasa sedikit gembira bila majikan lama masih menghargai saya lagi walaupun saya dah berhenti dah setahun pun..tapi apakan daya luka kat hati ni terlalu dalam dan pedih mmg susah la nk diubati & dirawati,dendam pun rasanya masih membara kat hati ni..mana mungkin saya boleh bekerja lagi dibawah penyeliaan seorang yang sudah menabur pasir kedalam periuk nasi saya dulu.cukupla sekali tu jer..mng jodoh nk company tu setakat disitu saja.skrg saya membuka lembaran baru dlm hidup...cewahhhh....heheheh..

Minggu depan kan uolls...wedding anniversary saya dah suami...alhamdulilah dah 4tahun rumahtangga kami...mcm2 dugaan & rintangan yg kami hadapi,yelah sedangkan lidah lagi tergigit inikan pulak suami isteri..bertengkar,merajuk,marah dah memang jadi asam garam dlm rumahtangga dah...harapan kami agar kebahagiaan ini berkekalan hingga ke akhir hayat...

dedicated to my hubby~~~dlm usia 4tahun kita melayari bahtera pernikahan ini,ayg harap kita sama2 dah dapat mengenali dengan lebih dalam tentang jiwa,hati & perasaan masing-masing ..diharap apa yg kita kecapi hari ini ,tika ini dan saat ini akan kekal untuk selama lamanya..terima kasih yg tidak terhingga kerana telah menyediakan keperluan kami bertiga,tempah berteduh yang baik,dan dengan adanya limpahan kasih sayang yg abg beri kebahgiaan kita akan sentiasa berada dibawah lindungan allah swt..amin..



Friday, April 30, 2010

Birthday Celebration...

HAPPY 2ND BIRTHDAY TO FAREEQ HAZAMI...
AND HAPPY 3RD BIRTHDAY TO FARISH HAKIMI
~~semoga anak-anak mama membesar menjadi seorang yang berguna yer sayang~~

birthday farish bulan march,birthday fareeq bulan april 18hb ari tu.kebetulan nak dekat je tarikh derang so kami plan nak uat birthday sekali la..apa yang dirancang pun menjadi jugak..buat masa ahad lepas 18hb kat rumah mil.mcm biasala kalau nk buat apa2 abg lebih prefer tuk buat kat umah mil.rumah mil besar sikit nak berbanding dengan rumah kami yang comel.kang nak jemput org dtg xmuat pulak ruang tamu tu.huhu..buat pun xlah besar sangat pun cuma panggil jiran2 terdekat dan org2 yang rapat dengan kami jer..kebetulan kakak dari KL pun balik masa tu soo lebih meriah la sambutan kali ni kalau nak dibanding kan dgn yang lepas2 tu...soo...enjoy the pic..huhuhu


nila my sista..

anak-anak saya dan anak2 my sista..yang debob je girl...yg sorang g tu boy tau..rmi yang kata dedua girl...pe daaa kakakku ini xmo potong rambut ala2 kejantanan sikit.


ni la family yang jaga anak-anak sayan dengan penuh kasih sayang...xterbalas segala jasa baik derang pada anak2 kami..alhamdulilah allah kurniakan org2 sebaik mereka utk melindungi & menyanyangi kanak-kanak...








fuhhh.tiupp lilin...over xcited dengan kek ben10 tu





































Monday, April 12, 2010

Saya Kembali...:)




Salam buat semua,
lamanya saya xbuka blog ni..rindu tapi apakan daya sekarang semua orang busy dengan facebook jer kan?so far saya sekarang ditempat kerja yang baru..so far keadaan semakin rasa lebih tenang dari minggu pertama saya bekerja.kiranya sudah mula boleh menyesuaikan diri dengan keadaan persekitaran baru.hopefully saya akan lebih enjoy berkerja disini...




ok,ni nak kongsi gambar my boys..farish & fareeq yang terbaru.mereka dah semakin membesar,alhamdulilah...lebih mudah dan senang nak handle anak2 bila dah besar sikit ni,.cuma yang xbest tu derang selalu sgt bergadoh..hari2 mesti nk dengar mama jerit marah2..heheh

Friday, May 15, 2009

Papa & Bola :0)

beza kan kulit papa dan fareeq lps sehari suntuk kat padang.kekkeke.tapi xperlah hasilnya menang jugak walaupun pd tempat ketiga..heheheh,.mcm biaslalah kalau main inter department nestle mesti balik tu papa bawa balik coklat yg banyak...best best.,tq papa

papa main bola,anak2 bosan ajak berjalan.mama lah yg jadi mangsanya .



team papa baju hijau tu,masa ni lawan team milo....kalah la pulak 1-0
xper lom jeki la kan yang..hehehe








haaa,tu papa kaki bola.xhabis2 dengan bola sepak.papa nak anak2 bujang nya mewarisi minat yg sama sebab tu rajin bawa mereka join tgk perlawanan..huhuhu.harap2 anak2 bujang saya bukan kaki bangku...






papa kene denda,sebelum game kene buat susu..kekekek...bapa mithali la katakan..hehehe


antara pengadil dan penulis markah...harus adil yer

model kecik...harizal junior..semoga anak2 mama pun boleh main bole seterror papa kan...huhuhu

Kolam mandi Suka Bumi,Tampin

ok kawan-kawan kali ni saya bawa anak2 ke kolam mandi disuka bumi jalan tampin.sebenarnya baru pertama kali dtg kesini,menurut kata asben best kawasannya tapi bila dah dtg dan lihat sendiri tahula kan,tak lah se best yg disangka..heheh.rupa rupanya ni mcm kem motivasi lah,disebabkan kami pergi masa hari buruh hari tu jatuh hari jumaat makanya xlah rmi org,bukannya xrmi org sbnrnya tapi xder org.hahaha.yg ada cuma kami sekeluarga.best jugak mcm kawasan kami lah kan.masa ni saya lupa nak pakaikan cream sun block utk saya dan anak2 jadinya kami sampai hari ni kulit menjadi agak gelap.apa agknya cream sun block yg sesuai yer,kalau ade yg tahu bolehla share yang kiranya boleh dipakai oleh dewasa dan kanak2 lah,kire 2 dlam satulah kan.heheheh.


ok,meh layan gambar kami...
sape2 yang berminat nk dtg bolehlah layari laman web tu yer.kat sini pun ade juga tempat penginapan disediakan,.ala2 mcm home stay la kiranya kan.murah jer lagipun.yg best nya air kolam ni bukan buatan sendiri tapi air dari gunung.airnya bersih dan bukan air recycle la .sejuk jer...best sgt tapi xlah sesejuk mcm air terjun yer...







































kesimpulannya farish dan fareeq suka swimming.heheheh.mama nya pun suka.
lps ni nk kene beli baju swimming mereka pulak dan cream sun block.hitam anak2 gue..kekekekek.kawan2 leh la share resipi kecerahan kawan2 semua dgn saya sbb saya kin i tgh bertungkus lumus menjernihkan kulit yg dah hangus..heheheh