CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 24, 2011

saya risau~~~~~~

Salam uolls...
skrg tgh mud down..takut risau gemuruh..
semua ada..hanya allah swt yang tahu,
dan jika sudah ditakdirkan Allah berkehendakkan Nya,,saya pasti
dapat sesuatu yang saya ingini sejak dulu...mmg menjadi harapan penting
dalam hidup saya selama ni...harapan utk anak-anak saya yang sedang
membesar....utk ibu kesayangan saya juga...dan yang penting kepuasan
dalam hidup saya kini...

"ya allah,Kau tabahkan hati hambamu yang lemah ini..berikan aku semangat
dan keyakinan utk aku trs menjalani sisa-sisa kehidupan ku..Kau lembutkan hati
mereka-mereka yang terlibat dan buka kan luas pintu rezki utk anak-anakku,
supaya mereka yang aku sayangi akan berbangga dengan ku suatu hari nanti"

hanya doa dari yang tersayang yang bakal membekalkan aku lebih semangat..dan dengan izin dariNya juga aku harapkan...setelah berusaha,bertawakal dan akhirnya aku redha dengan segala keputusan ...aminnnn :(

0 comments: