CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 22, 2008

HP impian..



Dulu tu mmg ade borak2 ngn mazzura..cite psl handphone impian memasing..tup2 ari ni bukak blog zura tgk impian zura dah jadi kenyataan,adoi yaii,jeles seh.teruja jap tgk gambar-gambar yg zura ambil tu mmg kualitinya tip topla..ape pun tahniah yer zura kerna impian mu dah jadi kenyataan.jadi zura moh doakan pulak impian fara jadi kenyataan eh..ehehe.ni pulak handphone impian fara,impian jelah kan.manala tahu kot2 ade plak org yg sudi nk belikan handphone ni utk fara.lagipun nokia 3660 tu dah dekat 5thn fara pakai,dah muakla tgk handphone tu,nk jual sayang,banyak sgt kenangan lagipun masa beli tu mula2 keluar fara beli $1000++ jugak.skrg klu nk jual $100 pon lom tentu dapat..so,sape-sape yg diluar sana ade duit terlebih-lebih leh la belikan satu nokia N95 ni untuk fara yer..huhuhu.


3 comments:

mazzura said...

ok..zura doakan fara..heheh
lawa juga hp nokia nie..nanti leh la tukar2 ye..ekekkeek..

PuteriSatu said...

loor siannya....tak per...fara nak berapa?? 10 biji? nanti akak belikan..hiks....

fara said...

laaa...sadisnya..ade org nk bagi kityer hp tu 10 bijik la..hehehe