CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 11, 2011

Anak-anak didik saya =0)

ni dari kumpulan mickey mouse yer

salam..uolass hari ni saya nak memperkenalkan uolss semua dengan anak-anak didik saya yer..cer tgk,cer tgk....cute tak mereka...cute kan mcm cikgu fara diaroang jugak..hihi..kirenya ni first time saya interframe kan pix mereka..bukan apa saja nak share ngn uolls betapa seronoknya saya sekarang dengan pekerjaaan yang mulia ni..okay masa ni saya jalankan aktiviti secara berkumpulan untuk buat rerantai ni...masa ni tema saya pakaian dan aksesori...dan ade juga saya selitkan mereka dengan membuat kad selamat hari ibu.anak-anak saya ni kata mereka xder duit nak belikan mummy,mama,umi dan ibu hadiah so saya pun cadangkan mereka buat kad ucapan..tgklah mereka punya hasil kreativiti..cantik kan?hihihi.okay semua meh layan gegambar yang tak bape nak ada..


ni dari kumpulan tom & jerry hihi
eh,eh ade yang muka malu-malu nak senyum depan kamera la..alohai ade yang pemalu ngn kamera rupanya

kad ucapan dr arianna adlin :)



ni dari aina najihah



tadaaaaaa....siap dah cantik kan....


owh yer,xlama lagi pada 16hb mei adalah hari guru dan hari ni saya ajar mereka lagu terima kasih guruku .so kalau uolls nak layan lagu yang best lagi merdu ni leh buka kat u tube yer..saya rasa sangat terharu bila anak-anak didik saya nyanyi lagu ni sambil tunjuk-tunjuk pada saya hemmm.....jadi cikgu dah aku..hihi

0 comments: